sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cei mai frumosi artisti

1.Mirea Emanuel
   Il mai tineti minte pe Emanuel?  Nu? Pai atunci: ,, Si te-am gasit si esti a mea,nimeni nu mi te va lua,floare de mai ....." Acum v-ati adus aminte?
 2.Justin Timberlake
   Mai are nevoie de introducere?Cred ca nu:))
3.Dexter Holland
   Acesta este solistul trupei The Offspring.A cam imbatranit putin dar hai sa ne gandim la el in anii  1999.
   P.S:Nu este tipul in tricou albastru si cu sapca rosie:))
4.Taylor Lautner
    Nici el nu cred mai are nevoie de introducere
5.Leonardi DiCaprio (pe vremea cand juca in Titanic)
   Cu siguranta va mai amintiti Titanicul,,Every night in my dreams..." .Sunt convinsa ca ati varsat macar o lacrima vizionand acest film. Deci banuiesc ca nu l-ati uitat nici pe Jake(si aveti si de ce sa nu-l uitati ;) )
6.Nikolai Kielstrup
   Raspunsul vostru la aceasta parte va fi:,,Cine e ăsta?"  Ei bine,este un cantaret danez in varsta de 20 de ani.Nu-mi spuneti ca nu este frumusel;)
7.Benjamin Rojas
  Poate va mai amintit de serialul,,Erreway" in care il interpreta pe Manuel sau ati auzit de seralul de pe Disney Channel,,Blake si Jake".Daca nu,acesta este un cantaret si de asemenea si actor din Argentina,care are varsta de 26 de ani.
8.Jesse Mccartney
   Mie mi se pare un baiat simpatic cu o voce frumoasa Desi parca era mai frumos înainte ,nici acum nu este urat. 
     P.S:  Acest ,,top" a fost facut de mine adica aici am scris cei mai frumosi artisti dupa parere mea si nu i-am asezat ,,in ordine'. Cei care mi-au venit primii in minte,i-am scris primii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu